en snabb återblick.

Hejsan alla bloggisar!
Det är ett tag sedan, åter igen. Anledningarna är oändligt många, men den huvudsakliga är att jag och min bror bytt telefoner med varandra. Så det har tagit mig ett tag att lära mig denna telefonen då jag lämnat iphonefamiljen för Samsung. Är helt förälskad i denna telefonen! Men om jag tänker stanna i min nyfunna familj är osäkert. 

Oavsett vad så har de hänt en massa. Börjar på nytt schema på måndag, samma skola, samma klass men lite andra arbetsuppgifter. Ska bli spännande! 

Idag vaknade jag första gången halv sju, tänkte ALDRIG I LIVET! Somnade om och vaknade nio igen. Skuttade upp, diskade lite. Spelade lite super Mario. Sen plockade jag fram lite till lunchen ur frysen. När jag väntade på att det skulle tina så beslutade jag mig för en promenad. Original tanken var att det skulle bara ta en liten stund, men icke!


Blev resulterat i en promenad på över en timme. Gick strax kring sex kilometer runt om lite varstans i Ludvika. Skönt med vädret men när jag hamnade i motsols blev det lite jobbigt, haha! 

Nej nu ska jag minsann spela lite super Mario igen. Men nu vet ni att jag lever och mår bra!  

Puss och kram bloggisar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0