DIY kalender!

Så jag vet att jag är efter med veckan uppslag även denna vecka, har inte gjort något än med denna vecka så därför är det försenat. Tänkte göra ikväll efter jobb och barnvakteri, så håll ut! 

Men tänkte ändå dela med mig lite av vad jag gjorde hela eftermiddagen igår! (Främst för att hålla mig vaken, hehe) 


Jag dekorerade min Filofax med en massa saker inuti! Planen är att denna ska vara med på jobbet så jag har allting på ett ställe, så jag har full koll på när jag gjorde vad. 


Har ännu inte gjort någon framsida, men här ser ni att jag gjort en folder för lösa ting som behövs sparas av olika anledningar. Samt alla avdelare. 


Första blå tabben innehållet veckorna. Än så länge finns där bara till årsskiftet då jag slutar på mitt nuvarande jobb veckan före jul. 


Den mörkrosa tabben innehåller "veckans att göra" listor, to do listor. Där kan jag bocka av när det ska göras och också gå tillbaka och se när jag gjorde en specifik sak som läxförhör och dyligt. 


Den mintgröna tabben innehåller anteckningar, man kan aldrig ha för mycket av anteckningspapper. 


Den ljusrosa tabben innehåller vita papper med grön kant på (vet att de ser rosa ut) också helvita papper, man kan aldrig ha för mycket anteckningsmöjligheter som sagt. 


Och den sista beiga tabben hushåller alla plastfickor som kom med filofaxen. 

Nu gynnar den mig mer än tidigare då den bara låg i ett skåp. Jag kommer troligtvis använda denna till skolarbeten och sådant om jag kommer in på skolan här framöver. Den som lever får se! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0