Kramkalas och glädje!

Hejsan hoppsan! 
Energin är på topp! Vad mycket det ändå gjorde att de gick sönder och att sedan vara vid doktorn igår. Hallelujah! 


Tog en rejäl sovmorgon imorse till tio, väl då vaknade jag av att någon andades i mitt ansikte, Olga hade tröttnat på att vara vaken själv. Så vi hade kramkalas i sängen imorse, jag, Olga och Johan. 

Nu håller vi på att städa, tvätta och rensa bland kläder för fulla muggar. Förbereder inför veckan som kommer, då ska här putsas fönster! Älskar energi! Dock vågar jag inte "ta ut mig" för mycket, ifall att liksom. Så promenaderna står Johan för än så länge. Men imorgon ska vi ut igen, hej och hå! 

Jag känner mig gladare än på länge idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0