Förra och denna veckas uppslag!

Trots extremt dålig uppdatering på bloggen senaste veckan så kan jag ju inte svika dessa "vecko"inläggen som kommer varje vecka nu för tiden. 


Förra veckan ser vi ovanför, blev lite klottrigt och sådant som inte hamnade på rätt dag. Ny dag nya tag mer eller mindre. 


Här ovanför ser vi hur denna veckan ser ut, Johan valde tejperna denna veckan. De rosa och det blommiga. Denna vecka är lite lätt speckad. Barnen kommer redan på onsdag och blir här tills på söndag, jag jobbar i vanlig ordning måndag-fredag. På lördag ska vi till framtidsmuseet samt att jag ska klippa mig. Livet är lätt underbart! 

Så nu vet ni hur denna och förra veckans uppslag såg och ser ut. Blev ingen video denna veckan då det inte riktigt fanns tid till att göra en, det tar nån timme att spela in, redigera och ladda upp. Ska försöka mig på att blogga mer denna veckan! 

På återseende! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0