Loom bands.

Hejsan hoppsan bloggen. 
Länge sedan igen, jag vet. Men som jag skrev så nu jobbar jag ganska så mycket så den lilla tiden jag har över på dagarna har jag spenderat med hundarna och Johan. Igår kom barnen och sov över tills idag. Då Johan åker idag så därför stannade dom bara en natt, men nästa helg är det vår helg igen så nemas problemas. 


Efter att vi lämnat barnen vid sin morfar så käkade vi pizza med mamma och pappa, det var trevligt! Efter vi kom hem igen så har jag spenderat mestadels av tiden till loom bands, hur kul är det inte!? Varför bara nöja sig med att göra armband när man har hela youtube som hjälp? Så jag har hunnit med att göra en mustasch och en ananas som nu pryder min nyckelring. Sedan en ananas och en uggla som jag tänkt ska pryda min kalender därav gemet. Som sagt det är oändliga möjligheter med dessa gummiband! Kommer få lov att köpa nya till Tindra då jag känner att dessa kommer att ta slut. Tur man kan få 300st för 10kr på dollar store här! 

Nej nu ska jag krypa ner bredvid Johan i soffan och kramas sista timmarna innan han åker. Breaks my heart every time! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0