Vreck This Journal - Video 4.

Så var det dags för nästa video, tanken är att det ska spelas in och laddas upp ytterligare en fim här under veckans gång. Försöka göra det till en vana att det kommer en video i veckan med boken. Då jag som sagt håller på med den dagligen. Majoriteten av videorna blir ju uppladdade på onsdagar, bara en har blivit på en lördag. Så jag ska försöka få in en video varje/varannan onsdag nu fram tills att boken är slut. Håll tummarna! 
 
 
Så "dagens" video då, sidan handlar om att man ska riva ut och skrynkla ihop. Då jag har som mål att alla sidor ska finnas med i slutet (Trotts att det finns en sida man medvetet ska kasta och inte sätta tillbaka igen) så vill jag ju inte att sidan ska vara vit och tråkig. Så gjorde ett mönster med hjälp av rutat papper. Sedan så har jag fått som vana att måla en bild på ett separat papper och klista in med li. Så det gjorde jag även här med räven. Jag är så nöjd med min bok, än så länge. Men det är inte mycket kvar i den nu. Finns en del sidor som jag inte gör via video, utan bara visar där mot slutet. Sedan ska även en "Utomhus" video spelas in som alla sidor som kräver att man är ute ska göras i. Lika bra att samla de sidorna i en video känns det som. Även fast jag redan gjort "Rulla ner boken från en hög kulle" och "Gör något oförutsigbart och destruktivt med boken" i första videon. Men jag tror att jag kanske vill göra om händelserna iallafall! Vi får väl se.. 
 
Nej nu ska jag sätta mig ner och spåna på nästa video. Puss och hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0