Barnvakt och hundvakt.

Nu har jag slutat för dagen, är för tillfället hemma hos syster och är barnvakt då dom är på föräldramöte. Barnen tjoar, stojar och stimmar medan jag tycker att världen går i snigelfart. Lite lätt slut, hem och sova som en gris då jag imorgon jobbar. Dock är de ändring i timmarna, börjar inte förens klockan nio istället för halv åtta. Så lite sovmorgon! Slutar närmare tre tiden, får allt se vad det blir. Men timmar blir det! 


Var hemma hos Lena tidigare idag med Elin, då Lena och Jonas inte var hemma så Elin var hundvakt. Denna lilla goding alltså! Finns det något sötare än hundvalpar? Längtar väl tills min framtids hund börjar synas på tapeten. Men det känns lite lätt avlägset för tillfället. 

Nåja, nu vet ni vad jag har haft för mig under dagen, både innan och efter jobbet. Får se om jag hinner med ett till inlägg till kvällen eller om de får vänta tills imorgon? Vet inte om jag orkar sen mer idag. Puss och hej oavsett! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0