Den här boken alltså!


Sakta men säkert så fylls min älskade bok på, men som skrivet på instagram så inte alls sakta. Köpte som sagt boken 27 juli och den börjar ta slut. De är 224st sidor från start, har ca 60 sidor kvar. Gick lite overkill men ingen sida är direkt halvfärdig eller fuskad heller. Så nu ska jag till och börja googla och se vilken annan bok som kan tilltala mig, om jag inte köper samma igen fast den engelska. 


Den som lever får se! Är det inte så man säger? Allt som oftast så klistrar jag in nya sidor, alternativt pyntar sidorna med urklippta saker. Så som Ariel och Elsa. Minionen målade jag själv, samma med sidan avsedd för fina och bra ord. Kändes som en stor obalans när det bara fanns "snuskiga" ord. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0