En blandad kompott.

God morgon världen. 
Eller rättare sagt god förmiddag. 
Som vanligt har de hänt mycket men ändock inget. I lördags var det kalas för pojkarna i hushållet, Theo blev jätte nöjd lika så även Johan. Just nu är huset fyllt med vackra buketter. 
I söndags åkte barnen hem och vi åkte och shoppade ett par vinterskor åt mig på outletbutiken i Borlänge för 100kr, hur billigt som helst! 


Vi passade även på att köpa en ny pärm till räkningar och viktiga papper då min gamla goding började på att bli allt för full för att ens stängas längre. Så vi uppgraderade lite på den fronten. 


Så var vi även iväg här om dagen och hämtade en skrivare som vi fick av min underbara mormor, beställde färg till den i söndags och färgen kom i tisdags. Irriterande nog var den svarta färgen trasig, så efter lite bollande med kundtjänst om olika sätt man kan testa så att de inte är skrivaren som bara inte märker att den är ny, så fick vi två stycken som kompensation. De bör komma idag, så glad! Velat haft en skrivare hur länge som helst. Kommer bli utmärkt när jag väl kommer in på skolan. 

Nej nu ska jag till att äta lite frukost då jag inte hunnit med det än denna morgonen, sen blir de bara att vara och mysa med Charlie och Chewie mest hela dagen. Fina hundar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0