Halloj lördag!

Oj vad länge sedan det var som jag bloggade från en dator, mestadels från telefonen. Men nu sitter jag och skriver ut en halv miljon färgläggningssidor (Känns det som iallafall.) så tänkte att jag kan ju lämna en rad eller två samt fixa in videorna som jag lovat för länge sedan. Förlåt! Men har redan lagt ut en, den andra videon jag lovade kommer komma ut om ett par dagar.

 

Jag har blivit som helt frälst vid My Little Pony, sett hela tredje säsongen och har nu börjat på andra (Trodde att tredje var första, dåligt skrivet vilken säsong det var.) och i'm in love! Vilken tur jag har som har vänner samt sambo som helt och hållet låter mig vara precis som jag är, tönt och dann. Men det är sån jag är, live with it.

Nej nu ska jag till och börja på med maten, medan skrivaren går varm. Efter en massa krångel med patronerna så fungerar den nu precis som den ska, så skönt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0