Hösten är bra fin!

Om vi bortser från gårdagens inlägg så måste jag säga att jag förälskat mig totalt i vårt sovrumsfönster, eller ska man kanske kalla det balkongdörr? Oavsett så är det ändå ganska magiskt att se när solen sakta stiger i nordost och solkatter dansar på väggen tack vare ljuslyktan som hänger i fönstret. Man ser de gulnade träden utanför som sakta släpper sina löv och ändrar färg från grön, till gul, till röd. Hösten är väl ändock för underbar! 


Hösten är nog ändock min favorit tid om året strax efter vintern, fin finare finast! 

Kommentarer
Postat av: Bellah - livet i USA

Åh det är min favorit årstid också!!

Svar: Helt magisk ändock!
Madelene Holmström

2015-09-30 @ 02:34:39
URL: http://bellah.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0