iPhone 6 guld.

Efter att ha varit "utan" telefon ett tag nu så tog vi slag i saken i fredags och skaffade mig en iPhone 6 gold! 


Oj så fin den är! Oj så bra den är! Kär i material? Ja tydligen det. Haha

Så senare ska här beställas ett skal och en extra laddare, då Johan även han har beställt en fast i silver. Så han kommer också att behöva ett skal, laddaren är för att vi är så vana med att ha laddare överallt. Har två uppe och två nere till samsung. Har ännu fler liggandes. Så det är en vana att alltid ha tillgång till laddare utan att behöva springa och leta. Så därför ska det beställas nu, samt att jag är något utav en expert på att ha av mina laddare. Dock är det ett vanligt fel med laddarna, att de går av vid "ändarna". 

Så när skalen är beställda och anlända tänkte jag visa det på, bra va? För jag är och kommer alltid vara en i iPhone-familjen, även fast samsung är bra det också. 

Kan även tillägga att anledningen till att jag köpte en 6a och inte väntade på 6S är väl mest för att jag vill ha 6S för den rosa färgen, men man har ju oftast skal på så då kommer det inte synas i vilket fall. Det är tillräcklig skillnad på min gamla 5c och denna så det räcker. Behöver inte ha flångnyaste modellen. Aldrig haft det, alltid köpt den som är "under" och alltid varit nöjd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0