Måltid för kungligheter!

Så har även denna dagen nått sitt slut. Städat och donat och tejpat bokens färdiga sidor. Enbart för att den sakta börjar trilla isär. Lägger upp ett inlägg imorgon med lite uppdate om några sidor som är gjorda. Betydligt många fler är färdiga men de kommer i nästa video.


Till mat idag åt vi det allra kungligaste! Nej kanske inte då, men gott är det. Sedan till kvällsmat åt vi hamburgare. Det var super gott! Är ett tag sedan vi åt hamburgare så det blev liksom helt rätt! 

Johan har åkt iväg på jobb och jag ligger och kikar på My Little Pony, Charlie och Olga sover sedan ett tag tillbaka. Blir en snabb rastning här innan jag lägger mig, hon har redan fått rejäla promenader så detta blir bars en kisspaus vid brevlådan mer eller mindre. 

Nej nu ska jag kika vidare och göra i ordning almanackan tills nästa vecka. Samt göra i ordning ett inlägg tills imorgon om uppslaget! Tack och hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0