Ny sida.

Bokstavligen ÄLSKAR min senaste sida i min Sabba den här boken. Den blev precis som jag tänkt mig! Det enda tråkiga är att färgen läkt igenom papprena, men det kan ordnas upp. 


Gjorde stämplar av potatis med Tindra i helgen. Ni som är vän med mig på instagram har redan sett detta. Denna boken börjar minsann ta form. Snart gjort halva boken, nu dröjer det inte länge förens det är dags för en ny i serien. Älskar detta! Så avstressande, kan kanske komma att behövas här i framtiden. 

För idag är det dags att söka skola igen! Dock så när ni läser detta så jobbar jag. Tidsinställt inlägg for the win! Eller något. Så nu håller vi tummarna allihopa att denna gången är det min tur! (Igen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0