Piffa farstun!

Hejsan hoppsan lillebror! 
Om ni läst tidigare så vet ni att just nu jobbar jag, ända fram till klockan två i eftermiddag om inte längre. Så jag har tagit mig tiden att tidsinställa lite inlägg även idag, vilken bloggare jag börjar bli! 

Nåja, detta inlägg kommer att handla om vår farstu. Det var från första början någon slags förvaringsutrymme, vi la saker där ute som inte riktigt hade en plats i huset. Organiserat kaos mer eller mindre. Men så när det var dags för kalas för Theodor och Johan så beslutade vi oss för att "nej nu får det minsann vara nog, nu ska här bli clean!" Så vi plockade ur hela farstun och ställde grejerna där de passade bäst. Så monterade vi upp vardagsrumsbordet (som för övrigt är till salu!) så de blev lite hemmastatt. 


Så var vi ju i Smedjebacken här för någon vecka sedan och hjälpte Johans mamma att flytta. Då fick vi en hel del möbler och doningar, bland annat detta möblemang. Som vi valde att ställa i farstun, jag är super nöjd! Blev ett mysigt ställe, som Theo sa. Så ska en matta under också, så de kommer bli ännu bättre! Sakta men säkert.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0