Senaste..!

God morgon bloggen. 
Nu har det gått några dagar sedan sist, men de blir lätt så när man pang boom jobbar 100%. Jobbat hela dagarna och sedan när jag kommit hem har jag varit på tok för trött. Men så kan det va ibland. 

Så intervjun vet jag inte om jag kan kalla en intervju, jobbade ju innan den på den "tjänsten". Så vi kom överens att jag skulle börja med denna vecka så fick vi se hur det blir här framöver, men tror att jag för första gången någonsin ska tacka nej. Känns inte riktigt bra och då är det bara dumt mot barnen om jag inte kan göra 100. Barnen är jätte bra och lärarna också men trivs inte. 


Det börjar verkligen bli höst ute nu, graderna sjunker bara mer och mer på mornarna. Så ser det mer eller mindre ut som om man åker in i en vägg mestadels hela tiden, haha galet det där! Men så otroligt mysigt! Såg även en sjö som skulle vara jättevacker att fota. Ska se om jag kanske hinner stanna nu på morgonen på väg till jobbet och ta en bild. 

Nu ska jag plocka ihop mina saker sedan bär det av, sen till kvällen kommer barnen äntligen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0