Sömnlös i Idkerberget.

Nog allt finns det bättre sätt att spendera nätterna på än att vara vaken, ett exempel är att sova. Men jag vet inte jag. Somnade vid tio tiden, Johan sa att jag lät inte alls bra. Hostade och gnällde i sömnen, som att jag inte alls mådde nå bra. Till slut här vid tolv vaknade jag av att jag hade en kraftig hostattack. Slutade med att jag fick gå ner och ta Cocillana. Först mådde jag pyton, som alltid av den medicinen och nu har jag extremt svårt att somna om. Har inte hostat sen illamåendet gick över för en halvtimme sedan, men ändå helt omöjligt att sova. Johan somnade för snart en timme sedan. 


Känns mindre roligt då vi båda ska upp vid sex imorgon bitti och iväg och jobba. Jag ska tillbaka till Park igen en sväng, men efter två får jag och min trasiga hals ta helg. Ber till gudarna att jag inte blir lika dålig som i juni, då blir jag galen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0