Wreck this journal - Video 3.

Så var det dags för del tre i min serie av Sabba den här boken. ÄNTLIGEN fått till det att spela in medan jag gör en sida, döm mig inte för hårt nu i redigeringen, är trotts allt en amatör. Men man lär ju sig, en vacker dag kanske jag kan lyckas med att få det utan den där dumma loggan i hörnet också. Men men, det är som det är för det inte blev som det skulle. Tog mig nästintill hela dagen att filma, redigera samt ladda upp. Det som tog mest tid var ändock att ladda upp. Så glömde jag fada slutet men tänker inte sitta och göra om, får tänka på detta tills nästa gång helt enkelt. 
 
Så här kommer iallafall del tre: 
 
Hoppas ni gillar den, för det går då minsann jag! Visar även i slutet vilka sidor som jag gjort sedan senast, vilket är ett par stycken. All kärlek till denna boken alltså! Nu när jag har fått in snitsen kommer det säkerligen regna videosar. Så följ min Youtube för snabbaste titten! Tar ju ett tag för mig att lägga in dom på bloggen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0