Jag bröt det..

Hejsan mina kära vänner! 
Kroppen börjar ordna upp sig nu, förkylningen håller i sig. Lika så örvärken, men febern är borta! Vilket gett mig energi. Jag är tacksam! 

Det jag är lite mindre tacksam över är det faktum att jag igår bröt mitt flow, jag skrev inte ett ord här inne igår. Men jag är så slut! Sovit kanske allt som allt 15-20 timmar den här veckan. I snitt sover man alltså 56h i veckan, 8h per natt. Jag förstår inte hur jag klarar av att ens ha ögonen öppna! Ringarna under ögonen är så nära svart som de kan vara. Helt galet! 


Trots det, trots att sist jag såg på klockan så var den halv tre inatt, så vaknade jag klockan åtta imorse. Upp varannan timme för att jag är kissnödig, därav dricka ett glas vatten då munnen är en öknen av förkylningen. Sen samma visa två timmar senare. Ond cirkel. 

Nej nu ska jag ta och kasta vatten i mitt ansikte och släpa med mig karln ut till Sunnansjö, pappa fyller år idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0