Cola-bekämparen Madelene!

Hejsan mina kära vänner!
Jag har använt min "BuJo" ganska så flitigt, skrivit ner en massa listor och så vidare i den. En sak som jag vill dela med mig är min Coca Cola sida. Jag har haft närmast ett beroende av Cola. Men kände att nu fick det vara nog, jag har klarat det förr.

Sagt och gjort så knåpade jag ihop en liten "checklista" i min BuJo. På vänster sida skall där i framtiden finnas en massa belöningar som jag får välja och vraka mellan när det är dags för en sådan.

Alla sätt är ju bra förutom de dåliga. Snart klarat mig i två veckor utan Coca Cola. När den sidan är färdig så blir det nog att ge mig på socker över lag. Dricker ju fortfarande nå läsk ibland men inte lika ofta som jag drack Coca Cola. Det är läskigt egentligen vad en läsk kan göra med en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0