Nattuggla.

Hello friends! 

Det är mitt i natten och jag kan bokstavligen inte somna om. Vaknade för en timme sedan och var ner på toa och drack lite vatten. Det känns som att mitt huvud ska explodera vilken sekund som helst, snorig och hostig. Kan inte andas med näsan och munnen torkar igen likt en som druckit saltvatten. O så charmig jag känner mig. Inte ett dugg. 

Att jag ligger här och gnurrar på livet hjälper ju inte direkt huvudvärken, eller sömnen. Jag ligger här och tänker på mina drömmar och mål för det kommande året. Ligger och tänker på de mål jag hade för detta, därav drömmar för nästa. Man kan inte sätta för höga krav på sig själv. Vissa saker måste faktiskt ha en chans att inte hända och att livet går vidare ändå. 


Imorgon (tekniskt sett idag.) är det dags för 2016 årsresumé här på bloggen. Det är dags att ta ett steg tillbaka i tiden och se över vad som hänt det senaste året. Det har i runda slängar varit ett bra år. Jag har vunnit så mycket detta år, även förlorat. Därav återigen drömmar och mål för nästa år. Gällande både livet, bloggen, youtube och mycket mer där till. 

En sak kan jag dock dela med mig redan nu, en dröm för år 2017 är att färga håret i en vågad färg, innan jag blir för "gammal" och det är för sent. Jag vill såå gärna, såå gärna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0