Tankar och funderingar.

Hello friends!
Sitter här framför datorn och tänkte slänga ut några ord, det var länge sedan jag satt vid datorn och bloggade. Det vill jag lova! 
 
Här hemma rullar livet på som vanligt, som alltid när jag är ledig/semester så är jag sjuk. Men jag överlever! Idag åkte hönabönan hem till sin mormor. Lilla T stannar kvar till söndag. Varje dag sedan de kom har vi tänt två tomtebloss var på kvällarna, för att "fira" jullovet så att säga. Har köpt megabloss till imorgon kväll, kommer att bli så otroligt mysigt att tända de! 
 
 
Denna bild är tagen med min nya kamera jag köpte här i mellandagarna som är mer eller mindre till för min youtube. Tycker det är en rolig sidohobby som jag tänkt sätta igång på allvar med nu under 2017. Har lite mål och drömmar med detta år som jag ska försöka leva upp till hade jag tänkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0