Bra första dag!

Så var det kväll. Första dagen på "nya" jobbet avklarat. Pigg som en mört, vilket jag inte förväntade mig vara just idag. Idag har vi gjort lite allt möjligt på jobbet, för tillfället ligger all fokus på att lära känna varandra. Det är bra! 


Fick urfina halsband av ett par elever idag, riktigt varmt välkomnande! Det här kommer bli en suverän termin! 

Nu ska jag plugga i laddaren och fortsätta kika periscope, underhållning! Förstår dock inte hur eller varför jag får en massa följare där? Jag är inte riktigt bekväm med att prata inför en kamera/telefon. Vilket kanske märkts på min youtube, inte sagt ett ord där. Kommer nog inte heller att göra det. Så ni som följer min periscope tyvärr så ödslar ni er tid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0