En sån dag!

Hejsan mina skära vänner! 
Vilken dag, en sån dag. Jobbade först mestadels av dagen, sedan var de hem. Efter de så spelade jag lite (nörd som jag är!) Sims en sväng.

Vid femtiden så drog jag iväg till jobbet än en gång för att vara med syster och mosters hjärtan på Discot. Det var roligt vill jag lova! Tyckte vi alla fyra. 

Sen var de hem, äta kvällsmat och krama barnen godnatt då de hade kommit hem. 


Nu håller jag på att knåpa ihop en smörgåstårta då jag varit så sugen på detta i en evighet! Så bestämde att imorgon så bjuder vi mamma och pappa på det! Så förbereder den idag och dekorerar den imorgon. Ögonen börjar för övrigt att gå i kors, snark! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0