Flyttar in!

Hejsan mina kära vänner! 
Denna video var egentligen meningen att komma upp i söndags, före den videon som kom upp igår. Laddade dessutom upp denna först men videon igår tog över en timme att ladda upp i söndags kväll så det fick bli idag då det hann bli för sent i söndags. 
 
Som rubriken lyder så flyttar jag in i min nya kalender! Den som jag skrev om tidigare. Jag har som sagt börjat nytt jobb. Fast tjänst och allt, så då behövde jag en kalender. Så valde att köpa den gula kalendern som jag ville ha, samt refiller till den randiga som jag ska ha på jobbet. Istället för att köpa något skräp som inte håller eller jag blir nöjd med. Så gått som på moln den senaste tiden nu. Varit jätte ivrig över att göra denna videon, vilket man kanske kan förstå då detta blivit som ett beroende för mig! Ville dessutom verkligen göra en video på det hela och inte bara ta bilder och lägga upp på bloggen! 
  
  
Ingen är så glad som jag! Håller dock för mina personliga grejer, alltså adress och telefonnummer och dylikt. Visst har jag tidigare lagt upp min adress här, men det är en annan sak att lägga upp det på tuben där man har tittare från hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0