Jag utmanar dig!

Hejsan mina skära vänner! 
Någon utav mina läsare som lyssnar på VAKNA MED NRJ på morgonen? Det gör jag! Det är så roligt! 

Här om dagen hade de en "utmaning", vilken har börjat snurra på Facebook så var tvungen att haka på! 

Vem hade du varit om du hade ditt andranamn som förnamn,det efternamn din mamma hade som ogift.och arbetat med det drömyrke du hade som barn?
Låt mig presentera mig själv. 

Kristina Johansson lärare.
Alltså så lever jag mitt drömyrke från jag var barn, vilket är rätt så häftigt om man tänker efter. 


Vad skulle det bli om du gjorde det? 
Skriv i kommentarerna! 

Kommentarer
Postat av: Emma lindström

Karolina Wallenstein - krypskytt 😳😏😂

Svar: Men hur kul 😂
Madelene Holmström

2016-02-24 @ 15:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0