Kär i kläder?

Här förra veckan var jag förbi hos Therese efter jobbet en dag. Hon hade rensat bland alla sina kläder och jag fick två knölfulla påsar med mig hem med kläder. Det finns nog inget bättre, faktiskt. 

Jag tar hellre emot kläder av vänner än går på affären, då man vet helt hundra att man får kläder som är fina/som passar ens stil då de oftast plockar ihop sånt som "jag tror du kommer tycka om". 


Som dessa haremsbyxor hon köpt i Turkiet. Jag har bott i dom efter jobbet sedan jag fick dom, så otroligt sköna! Även fast jag ser ut som en vandrande teletubby i dom, då "benen" börjar under mina knän. Då det inte finns ett tydligt "skrev". Men åh så sköna de är! 

Ska försöka mig på att visa någon dag vad mer för kläder jag fick, kanske i en video. Dock ingen "try on". Don't like it. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0