Nomnom!

Blaha blaha mina kära vänner.
Tröttheten håller i sig, typiskt. Men jag måste ändå någonstans faktiskt säga att det är otroligt skönt att sova, även fast jag sover nästintill på tok för mycket. Men sover ändå kompletta nätter, utan att vakna. Utan att ligga och vrida och vända på mig i flera timmar innan jag ska somna. Dock hade jag ju lite så igår kväll, men somnade ändå relativt fort. 


Idag har jag ätit mumma till kvällsmat, det är så gudomligt gott! Nomnom! Sen så har jag kikat på PLL. Ska plocka ihop lite grejer inför imorgon, gå ut och ploppa i motorvärmaren. Kasta mig i duschen en snabbis sen blir de sova, som jag längtat. Håller ut så mycket jag kan nu innan jag lägger mig. Helt galet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0