Tgr i mitt hjärta!

Hejsan mina skära vänner! 
Vilken dag, fick impuls att åka till kupolen med hjärtat. Sagt och gjort! Traskade raka spåret in på Tgr, varit där en tusen gånger men aldrig handlar något. Förens idag! 


Allt detta plus en nyckelring i form av en elefant fick jag för 130kr, inte illa pinkat! Kommer ju dock inte lyckas göra slut på 15 meter påsktejp, men tänkte vara lite snäll tjej och möjligtvis ge bort en rulle. 

Sen köpte jag även ett par jeansleggins och som jag köper allt som oftast när jag är på hm. Älskar tyget på dom. 

Nu ska jag kika på Catfish nu när vi införskaffat tv-kanaler. På gott och ont.

Kommentarer
Postat av: hemlig

Du är då det bästa jag vet :*

Svar: Men du då 😍❤️
Madelene Holmström

2016-02-26 @ 17:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0