Underbar fortsättning!

Hejsan mina kära vänner!
Ny dag nya tag, dags för ännu ett simsavsnitt här på bloggen. Woho tänker ni nu, eller inte. Men så tänker jag iallafall, insett att det här med sims är ju min grej. Det här med bloggen är min grej, så varför ska jag hålla det allt för separerat för?
 
Nåja, kommer ni ihåg det här inlägget? Så bra, för det gör också jag! Där i texten skriver jag "..Dock saknas de allra första husen jag byggde men det får gå ändå.." guess what!? Jag har hittat bilderna på de första husen, woho! De första två bilderna är samma hus, dock med "renovering". Bilden längst ner (Det fula bruna) ser vi Gunilla när hon var ung vuxen. Känns som så länge sedan, men de är ändå snart en månad sedan jag började spela med familjen Lilja. 
 
Så här nedanför kommer de i kronologisk ordning: 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0