Bergochdalbana.

Hejsan mina kära vänner! 
Det är kallt ute idag, likt alla andra dagar den här veckan. Humöret är ganska så lågt, därav saknad av videos. Inte alls lust eller ens ork till det. Men de kommer!

Jag sitter här i soffan under ett täcke och spelar Sims som vanligt, Johan är i smedjebacken på kalas. Jag är snorig och hostig än så stannar hemma för att inte smitta någon.


Det enda positiva med kylan är ändå att set är så oerhört vackert ute! Jag är kär i våran omgivning mer eller mindre, fastän jag får fotografera genom fönstret då det är för kallt för att gå ut.

Idag har jag förövningar slagit personbästa, somnade förs tolv igår för första gången på evigheter, klev upp en sväng vid fyra imorse och kissade. Gick och la mig igen och vaknade klockan elva. Så skönt det var att få vakna utvilad! Min fina sambo hade varit vaken ganska länge men då jag har en ful ovana att vakna så fort någon rör sig ur sängen så låg han kvar snällt och väntade på att jag skulle vakna. Finns det någon bättre? 

Nu ska jag spela vidare, göra lite pyssel och kanske filma lite. Vi får allt se, på återseende! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0