Fina gröna bokstäver!

I måndags så var det en oerhört speciell dag, vilket jag pratat om hela veckan här. Men inte riktigt haft orken till att göra detta inlägg förens nu. 

I måndags fick jag ett besked som jag väntat på i flera år!


I måndags blev jag antagen till skolan! 


Något som jag väntat på i flera år, sedan sist jag var i skolan. Har sökt och sökt och sökt men aldrig lyckats ta mig in. Förens i måndags! Lyckan var total, galet underbar och total! 

Så imorgon påbörjar vi mitt pluggrum, nästa vecka åker vi nog till IKEA och köper det som behövs. Jag ska sätta mig ner i helgen och hitta på alla böcker samt vetenskapliga artiklar som jag ska ha. Skriva ut så länge bläcket räcker, beställa nytt bläck till skrivaren. Se ut en dator som jag gillar och kan leva med de närmaste åren. 

JAG ÄR SÅ GALET LYCKLIG ÖVER DETTA! Bokstavligen skrek när jag såg de gröna bokstäverna, bokstäverna som ändrat hela min framtid! 

Arbetsintervjun gick kanonbra förra måndagen, jag hade sökt jobb som Socialpedagog på Park. Jag fick jobbet dessutom. Men fick lov att säga nej till det här i tisdags då jag faktiskt väljer skolan före. Vilket förstogs och jag fick mig ett stort lycka till. 

Så nu vet ni äntligen, vad det var. Vad som är, vad jag gör de närmaste åren! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0