Förste eldvakt!

Hejsan mina kära vänner! 
Jag lyckades faktiskt beta av ett par punkter på listan trots allt igår, finns några punkter kvar, men de kommer jag nog kunna beta av idag.

För tillfället är jag förste eldvakt, försöker få upp värmen i huset, när de gick ner och vände på 16 grader så gav jag upp och Johan fick hämta ved. När det är 17- ute då lär man elda! Då klarar inte pannan av att värma själv. Men jag tycker att jag sköter det bra om jag får säga det själv. 


Johan och Theo har börjat åkt neråt, idag är dagen då lillgrabben får åka hem. Tandläkarbesök och sådant. Men de dröjer nog inte allt för länge innan de är här igen på vardaglig basis! 

Jag har nästan gjort färdigt mitt pluggrum nu, vi målade på för glatta livet nästintill hela dagen igår, mycket blått som skulle täckas. Så det kommer att komma både ett inlägg och en video på det bara jag känner mig färdig. Är lite mer saker som ska upp dit bara innan jag känner mig färdig. Plus att det ska upp saker på väggarna, men de kommer sinom tid. 

Nu ska jag fortsätta elda, bara gått upp 0,3 grader sedan jag lade i förra vedklabben. Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0