John Blund glömde av mig..

Hejsan mina kära vänner!
När man vaknar, utvilad dessutom, klockan fyra och inser att man endast sovit fyra timmar.. Då blir man lätt trött på sig själv, nåja. Jag låg och vände och vred på mig en stund innan jag till slut klev upp. 

Spenderat den senaste timmen med att färglägga badkaret och måla bubblor, denna sida ska göras idag. Dock har jag inte kommit på än hur jag ska täcka de andra sidorna som jag helst inte vill ska bli blöta.. 


Någon som har ett bra förslag? Skriv i kommentarerna! Chansen är ändå ganska så stor att jag snart somnar om då jag börjar bli väldigt trött igen. Så de finns ännu tid för att komma med idéer! 

Så blir det även några fler sidor som kommer göras idag då jag tänkte knåpa ihop det till en video när den ska duschas. Som jag räknat ut kommer det bli mellan 5-7 sidor gjorda idag i video. Ska försöka få upp videon idag också. 

Nej nu ska jag göra ett tappert försök till att somna om, annars får dagen börja nu. Hur som helst så hörs vi lite senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0