O än slank hjärnan hit, än dit, än ner i diket.

Så ligger jag här, som så många kvällar/nätter förr. Stirrar ut i mörkret i sovrummet, Hjärnkontoret går på högvarv. Tankar hit, tankar dit. Dock kan jag inte riktigt göra vad som nu heller, då lillgrabben sover. Vill inte väcka honom.


Så ligger här och kikar ut genom balkongdörren. Funderar på om det fortfarande snöar? Det gör det säkert. Det har det gjort de senaste två dagarna. Funderar på att gå ner en sväng, men vad kan jag tänkas göra där? 

Visst självklart har jag väl bäddat lite för detta idag, då jag sov ganska så länge på eftermiddagen, men inte alls varit nå pigg eller kry idag. Fortfarande super sjuk. Men straff ska en ha. Tycker bara att min trötta kropp kan slappna av och sova, det behöver den oavsett om jag sover middag eller ej, då nätter som denna är allt för många. 

Har dessutom en ganska så upptagen "att-göra" lista för imorgon, massa roligheter enligt mig. Ska spelas in och förbereda hela tre videos till youtube. Ska göras en massa grejer till min kalender. Byta ut pappren mot 2016 års kalender, det är ändå en massa roligt (enligt mig) som ska göras imorgon. 
Visst skulle jag väl helst av allt börja redan nu. Visst att Johan och Theo är borta majoriteten av morgondagen. Men ändå, jag vill försöka ha rätt ordning på dygnet. Det mest positiva med detta iallafall är ändock att jag faktiskt inte sover bort hela dagen. Vaknar alltid före nio oavsett när jag somnar. 

Nåja, nu ska jag sluta med detta nattliga svamlet och försöka mig på detta med att sova. Ni som läst hela vägen hit, kan ni inte slänga in en kommentar? Är så oerhört nyfiken på vilka som läser min blogg utöver de två jag redan vet. Alltså mannen bredvid mig och min världsbästa Emma! 

Tack för mig, hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0