Bästa köpet!

Så var även denna dagen slut. 
Lika så är jag. Varit en fullspäckad helg! Igår var vi i Borlänge och shoppade lite. Fikade snordyr fika på Waynes. 


Sen så hamnade vi i Falun en sväng hos Elin och Markus. De följde med hem och käkade med oss, sedan spelade jag och Elin lite super mario och drack lite vin. Första gången på snart ett år som jag dricker, kroppen var inte alls med idag. 

Det bästa köpet som jag gjort i år, ganska stora ord då jag köper kalendrar och massa skoj, var ändock golvfläkten vi köpte igår. Helt plötsligt så är det inte Bahamas i sovrummet längre. 


Imorgon kommer det inte komma något inlägg om uppslagen på morgonen, om jag ska vara helt ärlig har jag inte gjort något alls denna vecka. Haft för fullt upp med jobbet och annat privat. Så det kommer när det kommer! 

Godnatt på er mina kära vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0