Beslutsångest.

Hejsan mina kära vänner! 
Idag är dagen här som jag väntat på sedan förra vecka, idag ska jag och min älskade sambo/fästman gå på dejt tillsammans! Det ska bli så mysigt. 

Först var tanken att vi skulle käka mat och gå på bio, men filmen vi bestämt går inte idag tyvärr så nu är vi lite strandsatta om vad vi ska göra. Vart vi ska äta. Hur, när, var? Vi kämpar mot våra impulser idag. 

Igår var jag på bio med världens bästa Emma, vi såg "Livet efter dig" och Gud vilken film alltså! 


Den gick rakt in i hjärtat, fick skratta och fick gråta. Skulle lätt kunna gå och se den igen känner jag, så värd det! 

Nej, gräva i garderoben och försöka hitta nån trasa till kvällen och börja platta håret kanske? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0