Söndagen i ett svep!

Så har denna dagen kommit och gått. 

Vi åkte till Västansjö och åt pizza till lunchen, barnen lekte och stojade i flera timmar där ute. 


Kring halv fyra åkte vi hem och plockade upp Johan då han kom hem från utbildningen sen åkte vi till stranden. En annan än den vi var vid igår. 


Barnen badade och lekte för fulla muggar i vattnet, hade sina vattenkanoner med sig. Sen efter en timme cirka så blev det att blåsa istappar, så då åkte vi hem och åt hamburgare. 

Nu ser vi på Barnkanalen och ska snart gå och lägga oss. Helt slut! Solen har verkligen bitit ordentligt på mig dessa senaste fyra dagar. 


Till slut brände jag mig uppe på axlarna, aj säger jag bara! Lika så på nästippen! Så de blir nog polotröja och skugga för mig! Parasol kanske? Haha 

Nejdå, lite after sun på det här sen är jag ute igen! Men med solskyddsfaktor 30 på så då jäklar! Heja Madde! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0