Present som present..!

Hejsan mina skära vänner! 
Idag har bloggen fått lidit något så enormt, kroppen är inte på topp. Slut som rockstjärna så mer eller mindre legat på soffan hela dagen medan min underbara sambo målat om där inne. Bilder får ni se imorgon, kanske om ni har tur. 

Jag har dock orkar masa mig iväg till affären och handlat lite, var lite sneaky.


Köpte en bukett nejlikor på affären, gav dom till Johan för att han skulle ge mig blommor. Hur bra? Win-win! 

Nu har vi precis ätit, blev sen kvällis idag. Allt är sent idag. Önskar jag kunde slänga mig i sängen men vill så gärna se vardagsrummet när det är klart! I-landsproblem. Tror jag ska skutta in i duschen ett tag, har jag fördrivit tiden en sväng iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0