Sneak peak!

En sån dag va! 
Den blev bättre än jag trodde när jag vaknade, visste ju att Julia skulle komma. Men att Elin skulle komma kom som en överraskning, lika så att jag får dela sängen med min underbara sambo inatt! 

Överraskningarna stannade dock inte där, gick ner till brevlådan en sväng här när Julia precis hade åkt, ångrar lite att jag inte gjorde de tidigare! Då ett av mina väntade happy mail kommit! Så sjukt bra leverans, beställde i torsdags, det postades i lördags och står med det i handen idag! Helt sjukt! 


Sneak peak får ni idag, förväntar mig ha de andra två i handen imorgon. Så blir det en haul video på detta! Då kommer även en beställning jag gjorde tidigare i mars att visas, då den inte var med i förra videon! Lätt beroende! Men de är min last här i livet! 

Nu ska jag ta min otroligt krångliga mage och lägga mig, orkar inte vara vaken mer idag! Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0