Sticker haul!

Hejsan mina kära vänner!
Vad konstigt det känns att sitta vid en dator och skriva. Det händer då inte allt för ofta ska jag säga er! Men nu sitter jag här. Tänkte att det var dags för mig att dela en video jag filmade och laddade upp igår. 
 
Jag vet att det inte är alla (Eller om det ens är någon?) som läser min blogg som bryr sig allt för mycket om min någorlunda nyfunna hobby Planning. Men det finns väl alltid någon som kan råka hamna här och se det hela som faktiskt är nyfiken på det hela. Det blir allt större här i Sverige, därför vill jag dela med mig av den delen i mitt liv.
 
För övrigt så hade jag tänkt ladda upp en del videos denna veckan, när väl tiden finns för detta och det finns de som inte sett vårat hem och mitt kontor. Så tror det kommer komma en video idag på mitt kontor, sedan en video på vårat hus på fredag eller lördag. Sen på söndag så gör jag ju i ordning nästa vecka som alltid så det kommer att komma upp här på bloggen på måndag. Men men, first things first. Här kommer alltså mina senaste köp i en haul video:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0