Tvätt, tvätt och åter tvätt.

Hejsan mina kära vänner!
Så var det måndag, tillbaka till verkligheten på riktigt idag! Börjar jobba äntligen! Ingen är så glad som jag idag, det vill jag lova. 

Så medan jag jobbar ska ni få höra min vanliga söndags rutin. Det är en städ och tvättdag. Men igår blev det inte så mycket städ, vi flängde runt halva Dalarna kändes det som. Fastän det bara var Ludvika och Smedjebackens kommun. Men jag var inte med till Smedjebacken. Jag stannade hemma och tvättade som en tok!


Såhär såg tvätteriet ut efter vikningen. Dock så var det där inte allt, måste nog lägga till en till dag som tvättdag, inte bara söndagar. 


Denna korg är nog värst iallafall, det är strumpor. Para strumpor är väl det tråkigaste som finns? Varför kan vi inte vara sådana att vi köper svarta strumpor. Lägger i en låda så behöver man inte para, hur smart!? 

Jag tycker det känns lockande iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0