Slut på semestern!

Hello friends!
Det var ett tag sedan nu, men de senaste 9-10 dagarna har jag haft semester, alltså har bloggen och de mesta annat haft semester. Har ändock hunnit med en massa denna vecka, allt från bio med barnen till sagt hejdå till Jennifer som åkt utomlands. Full rulle! Igår hade vi även mamma, pappa, Tessa och barnen på besök och grillade korv över en brasa och hade snö-kul! Det var roligt, men lite kallt. Barnen var då nöjda när de fick krypa ner under varsin filt i soffan.

Här har det blivit vinter, riktigt ordentligt! På bara ett dygn singlade det ner 29cm snö. Sedan har det snöat mer eller mindre resten av veckan. Så jäkla bra jag mår alltså i detta väder! Helt sjukt!

Nu ska jag hoppa in i duschen, göra mig redo för jobb imorgon! Lycklig tjej då jag är tillbaka på mitt jobb igen, skönt att komma in i de gamla rutinerna igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0