Snart är de slut..!

Hello friends!
Dag två tillbaka på jobbet, jag saknar barnen på förra skolan, men det är här jag hör hemma! Det känns i varje liten cell i kroppen! Dock är jag inte riktgt tillbaka i rutinerna än, vilket både känns i kroppen och märks i huvudet. Helt plötsligt sover jag middag igen, vilket jag inte gjort på länge. Men det tar väl sin lilla stund att komma in i det igen. Kroppen har då fått dig en chock då den den senaste månaden bara gått mellan 2-6 tusen steg per dag, hittills på två dagar har jag gått över tjugosextusen steg, japp ni läste rätt! 26 TUSEN steg på två dagar. Det är hälften av de jag gått på en vecka tidigare. Så därav slut kropp, men den vänjer sig, det kommer även ge bra resultat igen! Det är jag sjukt taggad på!

Lyckas även få till promenader igen när jag har rast, det var också ett tag sedan men det är så skönt att rensa skallen mitt på dagen och få ny energi så den inte går på sparlåga och tar slut på tok för fort.

Satt även idag och räknade och insåg att om 6 veckor imorgon så går min anställning ut, tiden har gått så jäkla fort denna termin! Kan nog bero på att arbetet ändrats ganska så radikalt från ett till annat också. Men veckorna bara susar förbi, lika så att det är på lördag 6 veckor kvar till julafton, jikes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0