The Sims 4 - Stadsliv.

Hello friends!
Det var ett tag sedan, igen. Jag är ganska så dålig på detta med blogga. Som vanligt. Men det dyker ju upp lite då och då, så vi kanske får vara glada för det lilla?
 
Idag kommer det ett inlägg som är "önskat" delvis, inte riktigt det som önskades till 100% men ändock samma ämne, nämligen Sims. Det var ett tag sedan jag delade med mig något från mitt sims, har ärligt blivit ruskigt dålig på att ta kort när jag spelar. Men igår köpte jag "nya" packs till spelet (tack vare en annan bloggare som tyckte att jag skulle göra detta), ett som funnits ett tag och ett som kom alldeles nyss, nämligen The Sims 4 - Stadsliv!! IIIIH, vad roligt det är! 
 
 
Numer kan man bo i lägenheter, man har fått nya karriärer. Det finns loppmarknader, kareokbarer, allt möjligt! Väldigt mycket detaljer lär jag då säga att det är dessutom. 
 
 
Här ovanför ser ni min sim Lisa som är i fullt sjå med att röka vattenpipa, det går dock inte så bra för henne. Lika så att det finns nu egenskaper för tomten, alltså man kan få bättre internet. Saker lagar sig själva, saker går sönder lättare osv.
 
 
Det har även kommit nya egenskaper för simmarna också, Lisa är nämligen vegetarian. Råkade ge henne mat med kött i och det var inte populärt vill jag lova! 
 
Nörden inom mig jublar. Bara så ni vet. De andra "spelet" delar jag någon annan dag i ett annat inlägg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0