Idag är jag produktiv!

Hejsan mina kära vänner!
Så var jag här igen, ny dag, ny månad, ny ny ny. Igår fick jag reda på att de närmaste fyra veckorna så ska jag jobba på en annan skola, trots att jag kommer tillbaka så var det väldigt känslosamt hela dagen. Både för mig och mina kollegor. Men planen är som sagt att jag ska komma tillbaka igen efter höstlovet. Vi får hålla tummarna för att de kommer vara roligt!

Än så länge har denna dagen varit produktiv, jag har varit ut på tvåhundra promenader (då jag inte orkar gå med båda samtidigt då de blir tusen gånger starkare) tvättat en hel del samt spelat in en video till min youtube. Det var ett tag sedan, nästan så man skäms. Men ny månad nya tag! Nu ska de där videosarna bli filmade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0