Nörden gör vågen!

Hello friends!
Som jag skrev tidigare i veckan så är jag ju helt såld på min kalender, speciellt då jag gör mina egna klistermärken. Nu på senaste tiden så har jag haft ett sånt där "flow", då jag har inspiration till tusen och bara gör, gör, gör! Det är så galet roligt så det finns inte ord till det! Allra bäst är nog nästa vecka dock. Det kittet är jag helt kär i, om man nu kan vara det?

Disney nörden inom mig spinner likt en katt när jag tittar på detta kit. Hur underbara är inte klistermärkena!?

Det bästa av det bästa är att videon är redan filmad, redigerad och klar på när jag dekorerade nästa vecka. Det enda som kvarstår är uppladdningen vilket jag tänkt göra på söndag. Underbart! Vissa veckor har varit en pina att komma på vad jag ska göra med dom, men nu är det som sagt färdigt ända fram till andra veckan i januari, jag kommer säkert komma på det också här i dagarna nu när inspon ligger på topp!

Heja mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0