Nummer trettioåtta.

Hello friends!
Så var det dags för en ny vecka, nya tag!
Idag började älgjaktsveckan, så huset är fullt med hundar och karlar än en gång. Men det är ju bara en vecka per år så jag överlever, får vi hoppas! (Skämt åsido!) Idag firar jag och Johan även ett och ett halvt år tillsammans, vad fort tiden går! Ett halvår sedan jag fick min ring på mitt finger, helt otroligt. Bästa människan jag mött!

Började att läsa Harry Potter igår, än en gång. Det är någonting magiskt över de där böckerna, antar att det har att göra med att man växt upp med både böckerna och filmerna! I år är det dessutom hela 15(!) år sedan första Harry Potter filmen kom ut, det får mig att känna mig gammal, vill jag lova!

Nej nu ska jag vila Hjärnkontoret några minuter innan det är dags för näst sista lektionen för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0