Det blir så bra!

Hello friends! 

Vad det är mycket "igår så.." här på bloggen, undra om jag ska börja blogga allt oftare på kvällarna kanske? Det är ju dock kväll nu men måste ju uppdatera er om gårdagen också! 

Till att börja med så såg Johan en varg när han och Charlie var ute på kvällspromenaden, den klev ut några hundra meter framför dom mellan en massa hus, otäckt! 

Fick upp gardiner och gardinstänger runt om nedervåningen igår, så skönt att få det gjort! Lika så hyllan där med alla mina kokböcker och bakböcker, jättenöjd!

Sa precis till Johan att vårt hem gör sig så fint på bild nu, skulle lätt kunna bomba hela Instagram och bloggen och livet med bilder. Men får ta det lite pö om pö annars blir det nog för övermäktigt. 

I min kalender så fyller jag i dagen efter, alltså som idag fyllde jag i onsdagen. För då har hela dagen gått och jag vet vad som var värt att skrivas i.


Lika så testade jag den nya pepsin idag, ingen hit men heller inte äcklig. Kommer inte att köpa den igen men nu har jag åtminstone smakat. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0