Jag ser det snöar..

Hello friends! 

Nu är det sådär mitt i natten, igen. Det är ett par dagar sedan jag bloggade, behövde en liten paus efter det intensiva bloggandet jag hade för mig. Har dragit på mig en dunderförkylning, hur kan man fråga sig då jag haft vinterjackan på mig genom det här schitsofrena vädret. Men det är som det är. 

Var iväg idag och inhandlade en större kattbur och lite diverse, snubblade över detta underbara doftljus på dollar store som får dofta i vardagsrummet!

Anledningen till att jag är vaken den här tiden på dygnet är att jag sover väldigt mycket just nu, så då blir nätterna lite störda. Men även för att imorgon ska Molly in och kastrera sig, äntligen. Men är samtidigt en riktigt hönsmamma! Det är ett otroligt vanligt ingrepp men ändå så är man något så galet nervös och orolig! 


Vet inte om jag ska se det som tur eller otur  att jag inte jobbar imorgon, blev mer eller mindre beordrad att stanna hemma med min förkylning efter att jag kämpat mig genom hela veckan. Så de enda jag har på tapeten är att lämna och hämta henne, sen är det vila och sova som gäller. Men om jag känner mig rätt kommer jag att oroa mig hela dagen! 

Nattliga tankar medan snön singlar utanför fönstret, nu får det vara nog med snö tycker jag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0